Numara taşıma talebiniz ile ilgili merak ettikleriniz

  • İki adımda numaranızı siz de Turkcell’e taşıyabilirsiniz:

    • Numara taşıma talebinizi buradan​ ​iletebilirsiniz.
    • Adresinize gelerek gerekli işlemleri tamamlayalım. Numaranız değişmeden Turkcell kalitesine geçin.

  • Talebinizle ilgili her türlü soru ve talebinizi 0 (532)532 00 00’ı arayıp bize iletebilirsiniz.​
    • Talebinizi turkcell.com.tr üzerinden ilettikten kısa bir süre sonra talebinizde belirtmiş olduğunuz e-posta adresinize bilgilendirme gelecektir.
    • Talebinizi turkcell.com.tr üzerinden ilettikten sonra kurye, route planına göre sim kartınızı teslim etmek ve gerekli evrakları almak için başvuru esnasında verdiğiniz adrese ziyaret sağlar.
    • Kurye numara taşıma talebiniz için gerekli evrakların aslını görür, sözleşmelerinizi imzalatır ve evraklarınızı tarayarak, SIM kartınızı teslim eder.
    • Kurye ziyareti sırasında gerekli sözleşmeleri imzalamanızın ardından 4 gün içerisinde numara taşıma işleminiz tamamlanır. Sürecin tamamlanmasının ardından numaranıza yeni simkart kullanılmasına ilişkin SMS gelir.
    • Sim kartınızı 30 gün içinde teslim almamanız durumunda talebiniz iptal olacaktır.​
  • Aşağıdaki formu doldurarak, numara taşıma talebinizi tık diye bize iletebilirsiniz.
    Tık Diye Numara Taşıma Formu​​

    Numara taşıma işleminizi gerçekleştirmek için operatör tarafından yetkilendirilen bayilere şahsen başvurabilirsiniz. ​

    • Faturalı hatlarda paketinize ek olarak, 4 ay boyunca geçerli aylık 2GB internet hediyesi de kazanırsınız.
    • Bu faydalar sadece turkcell.com.tr üzerinden alınan numaralar için geçerlidir.​
    • Faturalı hatlarda; ​2GB hediyeniz numaranız açıldıktan sonra aktiflenecek ve kısa mesaj ile bilgilendirileceksiniz. 2GB hediye ​31.12.2019’e​ kadar geçerlidir.
    • Bu faydalar sadece turkcell.com.tr üzerinden alınan numaralar için geçerlidir.​
  • Faturalı hatlarda; paketiniz 12 ay faydalanma taahhüdü kapsayan yıllık abonelik kampanyasına dahildir. Kampanyadan 12 ay süresi dolmadan ayrıldığınız durumda, faturanıza faydalandığınız fatura dönemi başına kampanya iptal bedeli yansıtılacaktır. Kampanyada kalan sürede ödenecek bedelin, iptal bedelinden daha düşük olması durumunda, sadece kalan bedel ödenerek paket iptali gerçekleşecektir. Her paket için cayma koşulları, cayma bedeli ve diğer tüm detaylara, o paketin üzerine tıklayarak ulaşabilirsiniz.​
  • Seçmiş olduğunuz paketinizi, numaranızın Turkcell’e taşıma işlemi tamamlandıktan ve ilk faturanız çıktıktan sonra 532’yi arayarak değiştirebilirsiniz.​
  • Turkcell numara taşıma formunda belirtilen sadece faturalı tarifelerden seçtiğiniz birine veya faturasız Süper tarifeye numaranızı taşıyabilirsiniz.
    (1 Ocak tarihinden itibaren com.tr sayfamızdan faturasız numara taşıma işlemi yapılmayacaktır. En yakın Turkcell Mağazasından işleminizi yapabilirsiniz).​​
  • Taşınacak numaranın hat sahibi olmanız gerekmektedir. Taşınacak numaraya bağlı TC Kimlik Numarası ve kimlik bilgileri ile işlem yapılmaktadır.​
  • ​Fatura​sız hattınız Süper Tarife'yle açılır. Hattınız açıldıktan sonra Turkcell Mağazaları, 532 veya www.turkcell.com.tr üzerinden TL/ paket yükleme yapabilirsiniz. (1 Ocak tarihinden itibaren com.tr sayfamızdan faturasız numara taşıma işlemi yapılmayacaktır. En yakın Turkcell Mağazalarından işleminizi yapabilirsiniz.)​

  • Buradaki formu​​ doldurarak veya 0 (532) 532 00 00’ı arayarak kuryenin sizi ziyaret etmesini istediğiniz teslimat adresinin değiştirilmesini talep edebilirsiniz.

  • Kurye, gönderiyi dağıtıma çıkardığında bilgilendirme SMS‘i gönderir. ​

  • Numara taşıma zamanının diğer operatöre duyurulmasından önce olmak kaydıyla iptal başvurusu yapılmaktadır, başvurunuzu sözleşme imzalanmadan önce size en yakın Turkcell Mağazası'ndan yapabilirsiniz. Ya da 0 (532)532 00 00 arayarak iptal talebinizi iletebilirsiniz.​​
  • 30 gün içinde bir kez yapılabilir.
    Örnek: 1 TCKN 20 Kasım'da numara taşıdıysa 30 gün geçtiktan sonra yani 20 Aralık'tan sonra 2. numara için taşıma başlatabilir​.
  • turkcell.com.tr üzerinden yaptığınız talep, numaranızı taşımak için bir ön taleptir; bağlayıcılık, Turkcell mağazalarımızda abonelik ve numara taşıma sözleşmeleri imzalanmasının ardından numara taşıma işleminin gerçekleşmesi ile başlar.​
    • Kimlik alternatifleri (nüfus cüzdanı veya sürücü belgesi veya TC Kimlik Numaralı pasaport veya baro kimliği)
    • ​Son 2 aydan birine ait sabit evrak (fatura, kredi kartı ekstresi veya ikametgah belgesi) ​Muhtar veya nüfus müdürlüğünden alınan ikametgah belgesinin aslı geçerlidir, e-devlet üzerinden alınan ikametgah belgesi bu başvuruda geçerli​dir. Faturasız hatlar için sabit evrak gerekmemektedir. (1 Ocak tarihinden itibaren com.tr sayfamızdan faturasız numara taşıma işlemi yapılmayacaktır. En yakın Turkcell Mağazalarından işleminizi yapabilirsiniz.)
    * Sosyal Destek kapsamında iseniz faturaları hatlar için %25 indirim faydanız bulunmaktadır. Bu faydadan yararlanabilmek, engelli raporu veya kimliği / şehit yakını kimliği / Gazi kimliğinizi yanınızda getirmenizi rica ederiz.
  • Hayır, numara talebinizi iletirken "Diğer Abonelik Tercihleriniz"den yurt dışında arama/aranma seçeneklerinin seçilmesi yeterlidir.​

  • Mağazada işleminiz tamamlandıktan sonra numara taşıma işleminizin durumunu https://www.turkiye.gov.tr/btk-numara-tasima​ linkinden sorgulayabilirsiniz.​
  • Seçmiş olduğunuz ödeme tipinizi, numaranızın Turkcell’e taşıma işlemi tamamlandıktan sonra size en yakın Turkcell mağazasını ziyaret ederek değiştirebilirsiniz.​
  • Fatura adresinizi, numaranızın Turkcell’e taşıma işlemi tamamlandıktan sonra www.turkcell.com.tr ya da size en yakın Turkcell mağazasını ziyaret ederek değiştirebilirsiniz.​
  • Hayır, turkcell.com.tr üzerinden geçici TC Kimlik Numarası, vekalet veya vasi ile işlem yapılamamaktadır​
  • ​Hayır, turkcell.com.tr üzerinden numara taşıma işlemi sadece yurt içinde geçerlidir. ​

  • ​Buradan​ ulaşabilirsiniz.